!-- Song Player http://playlist.me -->' type='text/javascript'

Thursday 6 March 2014

Move On Kerr???


Assalamualaikum Readers..

HAH!!!! Korang mesti tertanya-tanya siapa dia nih kan? Ermm..
Biar aku pendek kan cerita jelar susah kalau nak cerita
panjang-panjang nih :D. Dia nih sebenarnya ex-boyfriend
aku. Aku kenal dia sejak Syaza bagitau aku yang dia nih suka
kat aku, mula-mula memang aku tak percaya langsung
tapi lama-lama bila Syaza dah ceritakan semuanya
pada aku barulah aku percaya. Tapi kenapa dia taknak
terus terang jerr dengan empunya badan nih, nak jugak rahsia-rahsia kan..Issshhh3. Tapi aku couple dengan dia tak lama pun,
salah aku jugak kalau nak buat keputusan tak fikir langsung
pasal perasaan sendiri and yang paling penting perasaan dia.
Lepas dah break mula larr aku nih terhegeh-hegeh kat dia,
apalah aku nih tak tahu malu langsung :p dahlar aku yang 
buang dia dari hidup aku lepastuh nak terhegeh-hegeh
lagi kat orang tuh..errmm. Haha, sekarang nih mesti dia dah
ada orang lain kan...Ishhh apa aku nih move on larr Tasha
"kau dah buang dia dari hidup kau". Tapikan sekarang
dia dah sombong gila dowhh, lepas kitaorang break dia
langsung tak tegur aku dah. Lelaki macam tuh larr ego
tinggi sangat. Nasib baik larr tahun nih last year
aku dekat SEMESTIB kalau tak pergghh aku tak boleh
nak move on dowhh sepanjang masa aku teringat kan dia jerr
susah nak focus pada pelajaran. Yeayy!! next year boleh jugak aku move on "InsyaAllah". Syaza dah boleh move on tapi aku?
bila? dimana? bagaimana? Arrgghhh..Susahnyerr. 
MOVE ON TASHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You Can Do It..Yeahhhhhh!!!!!!!! Hahahaha
Okaylah sampai sini saja larr cerita move on aku. Byeee. Actually aku ada 5 steps untuk korang MOVE ON..Hahaaa

Step 1 Delete semua mesej korang dengan siDia.
Steps 2 Pulangkan semula @ buang hadiah yang pernah
ex-boyfriend korang kasi.
Steps 3 Kalau korang teringatkan siDia cakap 
"Astarfirullahulazim"
Steps 4 Kalau korang selalu sedih2 buat solat sunat
Tahajud InsyaAllah diri korang akan tenang.
Steps 5 Jangan simpan gambar-gambar kenangan yang
boleh teringatkan korang pada siDia.

That's all....Selamat Mencuba :)

No comments:

Post a Comment